تبلیغات
جامعه ی علمی سبحان - تبلیغات اینترنتی، خوب یا بد؟!(قسمت اول)
دوشنبه 28 مرداد 1392

تبلیغات اینترنتی، خوب یا بد؟!(قسمت اول)

   نوشته شده توسط: علی ربانی    

مسئله ای که امروزه مطرح است تبلیغات کلیکی و پاپ آپ است. جدیدا باب شده و هرکس چنین سیستمی می زند. حالا می خواهیم دنبال سود و زیان های این نوع تبلیغات برویم.
اول باید بدانیم در زمینه وب 4 نوع تبلیغات داریم:
1-تبلیغات پاپ آپ
2-تبلیغات تصویری
3-تبلیغات متنی
4-تبلیغات مخفی-این گزینه را بعدها بررسی می کنیم.

تبلیغات پاپ آپ به هیچ وجه برای شما سودآور نمی باشد و در میان بازدید کنندگان شما تنها بازدیدکنندگان کاذب را نگه می دارد. یعنی دیگر مشتری پروپاقرصی ندارید که هرجا رسید آدرس سایت شمارا وارد کنه وبیاد و ببینه چه خبره. بازدیدهاتون اغلب کسایی هستند که باجستجو در گوگل وارد سایتتون شده اند یا سایر راه های مشابه. البته گوگل هم روی این تبلیغات احتمالا حساسیت داره و شدیدا رتبتون رو پایین میاره.

تبلیغات تصویری بهترین نوع تبلیغات پس از تبلیغات مخفی هستند.اگر تبلیغ جذاب ساخته بشه تأثیر گذاری فوق العاده ای داره. اما نکته مهم اینه که حجم تبلیغات باید پایین باشه و گرنه قبل از خوانده شدن کاربر رو فراری میده! نکته منفی تبلیغات تصویری استفاده از تبلیغات فلش هست که cpu ی بسیاری را از کاربر اخذ می کند و گاهی اوقات هم باعث هنگ رایانه کاربر میشه پس بهتره از این تبلیغات استفاده نکنید یا حداکثر در هر صفحه 1 تبلیغ را قرار دهید.

تبلیغات متنی تبلیغاتی هستند که در صفحات کمتر مورد توجه قرار می گیرند. اما اگر روی همین تبلیغات  زیاد کار بشه اثر گذاری خوبی دارند:

 50درصد برای شما!
ما برای شما یک سایت می سازیم و 50% هزینه را به شما هدیه می کنیم.(چرا؟ چون شما دوست خوبی برای ماهستی!)
البته بهترین رنگ برای این تبلیغات رنگ زرد و نارنجی می باشد.

انشاءالله در مقاله بعد درموردتبلیغات مخفی صحبت می کنیم.


برچسب ها: تبلیغات کلیکی ، ساخت تبلیغ ، تبلیغ اینترنتی ،

 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر
نظرات پس از تایید نشان داده خواهند شد.